صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی دو بعدی - پک 3 - آریا گستر

تولید کننده: آریا گستر

دسته بندی ها: آموزش 3Dmax   آموزشهای تخصصی  

کد محصول: microsoftco-7119

شماره مجوز: 066089-02330-8

موجودی: در انبار

قیمت: 44,000 تومان
تعداد:

صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی دو بعدی - پک 3 - آموزش چرخه های راه رفتن و انیمیشن هیولاها

صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی دو بعدی – پک ۳
آموزش چرخه های راه رفتن و انیمیشن هیولاها
۲D Animation Learning Pack 3
Walk Cycles & Monsters

پک تخصصی شماره سه از سری دوره های آموزش انیمیشن سازی دو بعدی
ورکشاپ های تخصصی آموزش چرخه های راه رفتن در انیمیشن دو بعدی و آموزش انیمیشن هیولا ها و موجودات فضایی!
ورود به دنیای بزرگ انیمیشن سازی با آموزش های تخصصی انیمیشن سازی دو بعدی

شامل ۴ دوره آموزش انیمیشن سازی تخصصی و مجزا :
– آموزش مبانی چرخه های راه رفتن
– آموزش حالات کاراکتر در چرخه های راه رفتن
– آموزش چرخه های راه رفتن در حیوانات
– آموزش انیمیشن هیولاها و موجودات فضایی

آموزشهای کاملا عملی و آکادمیک ویژه تمام علاقمندان به انیمیشن سازی

سطح متوسطه – پیشرفته

سری آموزشهای انیمیشن سازی دو بعدی پک ۱ تا ۴ مکمل و در ادامه هم هستند ، توصیه میکنیم همگی ببینید :
صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی دو بعدی – پک ۱ – اصول و مبانی انیمیشن سازی
صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی دو بعدی – پک ۲ – آموزش طراحی کاراکتر های کارتونی
صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی دو بعدی – پک ۳ – آموزش چرخه های راه رفتن و انیمیشن هیولاها
صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی دو بعدی – پک ۴ – آموزش استوری بورد ، بریک دان و تامبنیل ، انیمیشن پرندگان ، مو و لباس

ویژگی های اصلی مجموعه ” صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی دو بعدی – پک ۳ – چرخه های راه رفتن و انیمیشن هیولاها ” در یک نگاه :

– ۲۴۰ دقیقه آموزش تخصصی انیمیشن سازی دو بعدی به زبان فارسی و مستقل از نرم افزار ، از مباحث مهم و اساسی آموزش چرخه های راه رفتن تا آموزش انیمیشن سازی هیولاها و موجودات فضایی
– آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی برگرفته از اساتید مطرح انیمیشن سازی دنیا – برای اولین بار در ایران
– ترجمه، فارسی سازی، بومی سازی و دوبله شده به فارسی توسط متخصصین انیمیشن و گرافیک دو بعدی و سه بعدی ایرانی
– شامل چهار دوره تخصصی آموزشی انیمیشن سازی دو بعدی به زبان فارسی
* ” آموزش مبانی چرخه های راه رفتن ” – ۲D Animation: Walk Cycles Basics
* ” آموزش حالات کاراکتر در چرخه های راه رفتن” – ۲D Animation: Character and Attitude Walk Cycles
* ” آموزش انیمیشن هیولاها و بیگانگان ” – ۲D Animation: Animate Monsters and Aliens
* ” آموزش چرخه های راه رفتن حیوانات در انیمیشن” – ۲D Animation: Animal Walk Cycles
– همراه با کتابچه الکترونیک ۱۵۰ صفحه ای کاملا فارسی و قابل چاپ شامل آموزش مصور تکنیک های آموزشی چرخه های راه رفتن و طراحی هیولا در انیمیشن
– همراه با کلکسیونی از نرم افزارهای محبوب انیمیشن سازی دو بعدی مثل Adobe Animate, MOHO, Krita
– بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به انیمیشن سازی دو بعدی و سه بعدی

دوره آموزشی فارسی ” آموزش انیمیشن سازی دو بعدی – آموزش مبانی چرخه های راه رفتن ”
۲D Animation: Walk Cycles Basics

چهار حالت اصلی در یک چرخه راه رفتن وجود دارد و ترتیب انیمیشن سازی آنها بسیار مهم است. در این آموزش انیمیشن سازی دوبعدی، مقدمه ای از اصول پایه تمام چرخه های راه رفتن را بررسی خواهیم کرد. این اصول اولیه برای تمام کارآموزان انیمیشن مفید است، صرف نظر از اینکه از چه نرم افزاری استفاده می شود.
در ابتدا حالت ها را بررسی می کنیم (نقاط تماس، پایین، گذر و بالا) و همچنین تصمیم هایی که درباره زمان بندی، نرخ فریم و تعیین موقعیت (به طور سنتی، چرخه های راه رفتن را می توان در یک جا یا در کنار هم انیمیشن سازی کرد) باید بگیریم. در فصل های بعدی، راه رفتن یک شخصیت را از کنار و همچنین از روبرو انیمیشن سازی میکنیم. این دو پروژه به شما فرصتی می دهند تا با تکنیک های انیمیشن سازی مانند ایجاد ژست ها و حالات In-Between آشنا شوید و مشکلات قوس ها و زمان بندی ها را رفع کنید.

آموزش انیمیشن سازی دو بعدی - آموزش مبانی چرخه های راه رفتن

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” آموزش انیمیشن سازی دو بعدی – آموزش مبانی چرخه های راه رفتن “

مقدمه
۱- خوش آمدگویی
۲- پیش از مشاهده این دوره چه چیزهایی باید بدانید
۳- استفاده از فایل های تمرینی
فصل اول – اصول راه رفتن
۱- حالت ها: نقاط تماس، پایین، گذر و بالا
۲- زمان بندی و نرخ فریم
۳- انیمیشن سازی درجا و در طول صفحه

آموزش انیمیشن سازی دو بعدی - آموزش مبانی چرخه های راه رفتن

فصل دوم – انیمیشن سازی راه رفتن از بغل
۱- ایجاد حالت تماس
۲- ایجاد حالات گذر، پایین و بالا
۳- قوس ها، فاصله گذاری و inbetweenها
۴- انیمیشن سازی راه رفتن درجا
۵- رفع مشکل قوس ها
۶- حرکت از حالت ایستادن به راه رفتن
۷- حرکت از راه رفتن به ایستادن

آموزش انیمیشن سازی دو بعدی - آموزش مبانی چرخه های راه رفتن

فصل سوم – انیمیشن سازی راه رفتن از روبرو
۱- ایجاد حالت تماس
۲- ایجاد حالات گذر، پایین و بالا
۳- ایجاد inbetweenها
فصل چهارم – نتیجه گیری
۱- گام های بعدی

دوره آموزشی فارسی ” آموزش انیمیشن سازی دو بعدی – آموزش حالات کاراکتر در چرخه های راه رفتن”
۲D Animation: Character & Attitude Walk Cycles

وقتی که یک چرخه راه رفتن عادی را کامل کردید، وقت آن است که شخصیت را اضافه کنید. در این دوره به شما نشان می دهیم چگونه یک راه رفتن عادی را فراتر ببرید و صفات شخصیتی، اغراق و رفتار اضافه کنید. در این دوره یاد می گیرید چگونه حرکت، پاکوبیدن، حرکت دزدکی و راه رفتن مسخره را برای جانواران دوپا انیمیشن سازی کنید. همچنین به شما نشان می دهیم چگونه از اشتباهات رایج مانند قوس های ناهموار جلوگیری کنید. اینها تکنیک های انیمیشن سازی دو بعدی کلاسیک هستند و جدا از اینکه از چه نرم افزاری استفاده می کنید، مهارت های ضروری برای هر انیماتوری به حساب می آیند.

آموزش انیمیشن سازی دو بعدی - آموزش حالات کاراکتر در چرخه های راه رفتن

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” آموزش انیمیشن سازی دو بعدی – آموزش حالات کاراکتر در چرخه های راه رفتن”

مقدمه
۱- خوش آمدگویی
۲- پیش از مشاهده این دوره چه چیزهایی باید بدانید
۳- استفاده از فایل های تمرینی
فصل اول – انواع بدن
۱- راه رفتن مرد و زن
۲- تغییر دادن وزن

آموزش انیمیشن سازی دو بعدی - آموزش حالات کاراکتر در چرخه های راه رفتن

فصل دوم – حالت راه رفتن
۱- شکستن مفاصل
۲- تنوع دادن به حالت گذر برای انعطاف پذیری
۳- ایجاد حالت تماس
۴- انیمیشن سازی پاکوبیدن
۵- انیمیشن سازی راه رفتن دزدکی
۶- انیمیشن سازی یک راه رفتن مسخره
۷- انیمیشن سازی عمقی

آموزش انیمیشن سازی دو بعدی - آموزش حالات کاراکتر در چرخه های راه رفتن

فصل سوم – تغییر از راه رفتن به دویدن
۱- انیمیشن سازی چرخه دویدن آهسته ده فریمی
۲- انیمیشن سازی چرخه دویدن هشت فریمی
۳- انیمیشن سازی چرخه دویدن خیلی سریع شش فریمی
فصل چهارم – نتیجه گیری
۱- گام های بعدی

دوره آموزشی فارسی ” آموزش انیمیشن سازی دو بعدی – آموزش چرخه های راه رفتن در حیوانات”
۲D Animation: Animal Walk Cycles

ثبت کردن حرکات یک اسب، سگ یا دیگر حیوانات در انیمیشن دو بعدی نیاز به درک اصول و تکنیک های خاصی دارد. در این دوره توضیح می دهیم که چگونه راه رفتن، یورتمه رفتن و دویدن حیوانات چهارپا را انیمیشن سازی کنید. در این دوره آناتومی حیوانات و انسان ها را با هم مقایسه می کنیم و قسمت های مشابه را به شما نشان می دهیم. همچنین اصول اولیه راه رفتن چهارپایان را نشان می دهیم، طریقه ایجاد حالات پاهای جلو و عقب را توضیح می دهیم و همچنین اینکه چگونه آنها را جا به جا کنیم تا یک راه رفتن واقع گرایانه بسازیم. درضمن یاد می گیرید چگونه خصوصیات منحصربفردی به حالات دویدن اضافه کنید و چرخه های دویدن کارتونی ایجاد کنید.

آموزش انیمیشن سازی دو بعدی - آموزش حالات کاراکتر در چرخه های راه رفتن

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” آموزش انیمیشن سازی دو بعدی – آموزش چرخه های راه رفتن در حیوانات” :

مقدمه
۱- خوش آمدگویی
۲- جزوه

آموزش انیمیشن سازی دو بعدی - آموزش حالات کاراکتر در چرخه های راه رفتن

فصل اول – چرخه های راه رفتن
۱- آناتومی و اصول کلی
۲- ادوارد مویبریج
۳- اصول راه رفتن
۴- اصول دویدن
۵- دویدن سگ
۶- اسب ها
۷- یورتمه و چهارنعل رفتن اسب
۸- شخصی سازی

آموزش انیمیشن سازی دو بعدی - آموزش حالات کاراکتر در چرخه های راه رفتن

فصل دوم – نتیجه گیری
۱- گام های بعدی

دوره آموزشی فارسی ” آموزش انیمیشن سازی دو بعدی – آموزش انیمیشن هیولاها و موجودات فضایی”
۲D Animation: Animate Monsters & Aliens

انیمیشن سازی یک دراکولا یا زامبی متقاعدکننده نیازمند بسیاری از اصول کلاسیک انیمیشن سازی است، اما برای اینکه به خوبی بیننده را بترسانید، باید موجودات را با حالات ترسناک و غیرطبیعی حرکت دهید. در این دوره تکنیک های انیمیشن سازی دو بعدی برای حیات بخشیدن به هیولاها، موجودات فضایی و دیگر سوژه های ماوراطبیعی را بررسی خواهیم کرد. در این دوره طریقه کار با موجودات عضلانی، انیمیشن سازی موجودات تند و تیز و ایجاد حرکات نرم و عجیب را توضیح خواهیم داد. با کشیدن هیولاهای آشنایی مانند روح ها، گرگینه ها، خون آشام ها و غیره، طریقه اجرا کردن هر یک از تکنیک ها را نشان خواهیم داد.

آموزش انیمیشن سازی دو بعدی - آموزش حالات کاراکتر در چرخه های راه رفتن

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” آموزش انیمیشن سازی دو بعدی – آموزش انیمیشن هیولاها و موجودات فضایی”

مقدمه
۱- خوش آمدگویی
۲- آشنایی با هیولاها و موجودات فضایی
فصل اول – عضلانی
۱- فرانکشتاین
۲- مومیایی
۳- گرگینه
۴- ترول

آموزش انیمیشن سازی دو بعدی - آموزش حالات کاراکتر در چرخه های راه رفتن

فصل دوم – حرکت نامنظم (عجیب و غریب)
۱- زامبی
۲- دست
۳- جن و پری
فصل سوم – حرکت نرم و روان
۱- خون آشام ها
۲- روح
۳- موجود فضایی دوپا
۴- موجود فضایی حبابی
۵- گیاه فضایی
فصل چهارم – نتیجه گیری
۱- گام های بعدی

آموزش انیمیشن سازی دو بعدی - آموزش حالات کاراکتر در چرخه های راه رفتن

– همراه با کتابچه الکترونیک ۱۵۰ صفحه ای کاملا فارسی و قابل چاپ شامل آموزش مصور تکنیک های آموزشی چرخه های راه رفتن و طراحی هیولا در انیمیشن

– همراه با کلکسیونی از نرم افزارهای محبوب انیمیشن سازی دو بعدی مثل Adobe Animate, TVPaint , Krita

نوشتن نظر

توجه : HTML ترجمه نمی شود!
بد           خوب