ویژه آموزش برنامه نویسی به زبان پایتون PYTHON - مهرگان - فروشگاه مایکروسافت - microsoftco.ir

آموزش برنامه نویسی به زبان پایتون PYTHON - مهرگان

تولید کننده: مهرگان

دسته بندی ها: آموزش علوم کامپیوتر و موبایل   آموزش برنامه نویسی  

کد محصول: microsoftco-4709

شماره مجوز: 052843-13394-8

موجودی: در انبار

قیمت: 35,000 تومان 19,000 تومان
تعداد:

براي ديدن دمو از اين محصول اينجا كليك كنيد.

آموزش برنامه نویسی به زبان پایتون | PYTHON 
فصل اول: معرفی پایتون
1.  آشنایی با پایتون و نسخه های مختلف آن
2.  ویژگی ها و کارایی
3.  روش برنامه نویسی
4.  آشنایی با نرم افزار قدرتمند Pycharm
5.  نوشتن اولین برنامه
فصل دوم: ساختار برنامه نویسی پایتون
1.  سطرها
2.  مستند سازی
3.  رعایت تورفتگی خطوط
4.  انواع دستورات و شناسه
5.  کلمات کلیدی
فصل سوم: متغیرها و عملگرها
1.  نوع داده منطقی و عددی
2. کسرها و توابع ریاضی
3.  متغیر ها
4.  عملگرهای حسابی و مقایسه ای
5.  عملگرهای منطقی و انتساب
6.  عملگرهای بیتی
7.  عملگرهای عضویت و هویت
8.  اولویت عملگرها
9.  نحوه دریافت اطلاعات از کاربر
فصل چهارم: ساختار های شرطی و تکرار
1.  دستور شرطی if … else
2.  بررسی دستور assert
3.  حلقه های تکرار while و for
4.  دستورات شکستن حلقه
5.  ساخت جداول بوسیله تکرار
6.  انواع تکرار
فصل پنجم: توابع
1.  بررسی توابع و نحوه نوشتن آنها
2.  پارامترها
3.  پارامترهای کلیدی و پیش فرض
4.  توابع بازگشتی
فصل ششم: لیست، مجموعه ها و دیکشنری
1.  کار با لیست ها
2.  اعمال جستجو و حذف در لیست ها
3.  تاپل ها(چندتایی ها)
4.  نسبت دهی یک چندتایی
5.  کار با مجموعه ها
6.  ویرایش و حذف عناصر مجموعه
7.  عملگرهای مجموعه ای
8.  دیکشنری
9.  متدهای دیکشنری
فصل هفتم: رشته ها
1.  مقدمه و مفاهیم
2.  نحوه تعریف رشته و محاسبه طول آن
3.  متدهای رشته (بخش اول)
4.  متدهای رشته (بخش دوم)
5.  متدهای رشته (بخش سوم)
6.  کاراکترهای Escape
7.  قالب بندی رشته
8.قالب بندی رشته با متد format
فصل هشتم: فایل
1.  خواندن فایل
2.  بستن فایل
3.  خواندن به صورت سطر به سطر
4.  درج در فایل متنی
5.  کار با فایل های باینری
6.  خواندن از منبع داده ای مانند رشته
7.  ورودی خروجی استاندارد
8.  تغییر مسیر خروجی استاندارد
فصل نهم: شئ گرایی و کلاس
1.  برنامه نویسی شئ گرا
2.  اشیا و کلاس ها در پایتون
3.  تعریف کلاس
4.  ویژگی ها و متدها
5.  تعریف ابرکلاس
6.  پشته
7.  درخت
8.  پیمایش درخت
فصل دهم: ماژول ها
1.  نحوه ایجاد یک ماژول
2.  استفاده از توابع در ماژول
3.  دسترسی پذیری ماژول ها
4.  جستجو در ماژول
5. استفاده از help و مستندات
6. ماژول OS
7.  صف های deque (دوطرفه)
8.  ماژول time
9.  ماژول random
فصل یازدهم: خطا و exceptions
1.  خطای نحوی و exception
2.  کنترل exception ها
3.  دستور raise
4. دستور finaly
فصل دوازدهم: عبارت های باقاعده
1.  تعریف عبارات باقاعده و نحوه پیمایش آدرس
2.  نحوه پیمایش و کار با اعداد رومی
3.  استفاده از عبارات {n,m}
4.  عبارات باقاعده طولانی
5.  پیمایش شماره تلفن
فصل سیزدهم:  كار با اسناد XML در پايتون
1.بررسی یک سند XML
ساختار یک Atom Feed
تجزیه XML
جستجوی گره ها در یک سند XML
فصل چهاردهم: آموزش کار با ماژول گرافیکیtkinter
1.  طراحی واسط کاربر گرافیکی با tkinter
2.  برچسب ها
3.  دکمه های tkinter
4.  چک باکس
5.  ویجت ورود اطلاعات
6.  ویجت گرافیکی
7.  اسلایدرها
8.  ویجت های متن

نوشتن نظر

توجه : HTML ترجمه نمی شود!
بد           خوب